بیستمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

بسم رب الشهداء و الصدیقین

کجائید ای شهیدان خدایی

بلا جویان دشت کربلایی

کجائید ای سبک بالان عاشق

پرنده تر زمرغان هوایی

در آستانه بیستمین روز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، و دیگر همرزمانش، و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سانحه سقوط هواپیمای مسافربری، اولین مراسم زیارت عاشورا در شروع نیمسال دوم، صبح روز دوشنبه 30 دی 98 با حضور جناب آقای زارعی مدیریت محترم موسسه امام حسین(علیه السلام)، دانش آموزان، دبیران، عوامل اجرایی دبیرستان، حاج آقا دهنوی معاونت پرورشی موسسه، جناب دکتر استاد مهدوی پور  نماینده دبیران، جانباز دوران دفاع مقدس جناب آقای خوافی، ریاست محترم انجمن اولیاء و مربیان و تعدادی از اساتید آموزشگاه برگزار شد.

این مراسم که مزین شده بود به تمثال سردار و همرزمانش، با پخش کلیپی از رشادتهای سردار سلیمانی و قرائت دلنوشته ایی از دانش آموزان تحت عنوان(سردارسپاه) برگزار گردید.

در ادامه مراسم جناب آقای زارعی مدیریت محترم موسسه امام حسین(علیه السلام)، در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی و خدمات این شهید بزرگوار سخنرانی نمودند، در ادامه مراسم توسط دانش آموزان به مقام شهید شاخه گل تقدیم شد.

ادامه این مراسم همراه شد با سخنان ریاست محترم آموزشگاه جناب آقای کاهانی و تقدیر و تشکر از حضور گرم و صمیمی مهمانان و دانش آموزان،

و پایان بخش این مراسم  پذیرایی بود که از مدعوین و دانش آموزان و مهمانان عزیز انجام شد، و بعد از آن دانش آموزان در کلاس درس حاضر شدند


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20