جلسه انگیزشی، آموزشی مشاوره تحصیلی آموزشگاه جناب آقای مرتضی عین آبادی با اولیاء دانش آموزان

روز یکشنبه مورخه 12 آبان 98 ساعت 9:30 با حضور اولیاء محترم دانش آموزان و مدیریت محترم آموزشگاه جناب آقای کاهانی و عوامل آموزشی، پرورشی آموزشگاه و مشاور محترم تحصیلی آموزشگاه استاد مرتضی عین آبادی در محل نماز خانه باشگاه فجر برگزار گردید.

ابتدای جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط دانش آموز محمد سعید مروی معطر و مزین شد.

در ادامه جناب آقای کاهانی مدیریت محترم آموزشگاه ضمن عرض خوش آمد گویی به اولیاء محترم دانش آموزان در رابطه با فعالیت ‌های پرورشی آموزشی آموزشگاه مطالبی را به سمع و نظر خانواده‌ها رساندند.

در ادامه جناب حاج آقای عارفخانی معاونت آموزشی آموزشگاه در رابطه با چگونگی برگزاری امتحانات میان ترم و حضور به موقع دانش آموزان و رعایت بهداشت و ظاهر و پوشش دانش آموزان نکاتی را متذکر شدند.

در ادامه جلسه جناب آقای عین آبادی مشاور محترم تحصیلی آموزشگاه در رابطه با فرهنگ تفاهم بین دانش آموزان و والدین و افزایش این تفاهم بین والدین و فرزندان و پرهیز از 7 عادت مخرب مهر زدایی و جایگزین کردن آن با 7 عادت مهر آمیز مطالبی را به اطلاع خانواده‌ها رساندند.

در ادامه جناب آقای ورکیانی دبیر محترم فیزیک در رابطه با برنامه ریزی و چگونگی ارتقاء سطح علمی دانش آموزان در درسها به خصوص درس فیزیک مطالبی را به اطلاع خانواده‌های محترم رساندند.

این جلسه با سئوالات متعدد والدین از مشاور محترم تحصیلی آموزشگاه و استاد ورکیانی به پایان رسید


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 10.3/20